14 Haziran 2009 Pazar

Kiraz Festivali, Tekira ve haftaya yokuz...

Evett Tekirdağın her yıl yapılan meşhur Kiraz Festivali 10 Haziran Çarşamba günü başladı.
Ama çalışan 2 çocuklu bir bayan olarak daha yeni gitme fırsatı bulduk.
Akşamları daha güzel oluyormuş ama çocuklarla akşam çıkmak zor olduğu için gündüz çocukların öğle uykusundan sonra gidelim dedik. Güneş çok yakıyorken Tekirada gezer sonra Kiraz Festivalini gezer eve döneriz diye plan yaparak hazırlanmaya başladık. İkra hanım hazırlandı ve kapıda bekliyor bizi...

Minik kuş Yüsrada hazırlandı ve koridorda oturup annenin hazırlanmsını bekliyor.

Biz hazır olduğumuzda ev aynen yukarıdaki gibiydi. Yani bomba düşmüş gibi:))Ama 2 çocukla hem hazırlanmak hemde İkraya yapma kızım etme kızım demek inanınki zor...

Önce planladığımız gibi Tekiraya gittik. İkracığım mevsimin ve aslında sadece mevsimin değil hayatınında ikinci dondurmasını yedi. Geçen sene çok küçüktü yedirmemiştim. Ama görünen oki bundan sonra bunun acısını çıkartacak.

İkracık dondurma yerken, Yüsracıkta yoğurdunu yedi. Fakat bakarmısınız kızlarıma yüzlerini köpekler yalasa doyar:))
Ee iki çocuklu kadın olmak kolay değil. İkisiylede aynı anda ilgilenmek lazım. Ama bu ne yaa resme baktımda amma kilo almışım acilen kilo vermem lazım:((

Kiraz Festivaline gidipte kiraz resmini çekmemek olmazdı tabiki. Biz yeni Tekirdağlı olarak ilk kez gittik festivale, aslında adı Kiraz Festivali ama kiraz çok az bir yerde sergileniyor. Çarşıdaki dükkanlar festivalde çadır kiralamış ve tokadan, ayakkabıya, halıdan şapkaya herşey var. Yani İstanbulun büyük semt pazarı gibi ama tabi daha bir panayır havasında.
Festival çok cazip gelmedi bize ama kızlarım dışarıda olmanın keyfini doyasıya çıkardı.

Ve güzel ama yorucu bir günün ardından balkonumuzda simit ve çay eşliğinde "evcağazım evcağazım sen anlarsın halcağazım" keyfi yaptık:))

Ve asıl haber; 1 hafta yokuz kızlarımla birlikte İstanbula gidiyoruz. Aslında haftasonu için gidecektik ama saolsun babamız gittiğinize değsin bari 1 hafta kalın ben tek idare ederim dükkanı dedi. 1 hafta sonra bol resim ve güzel anılarla yine burdayız ben ve kızlarım...