22 Haziran 2009 Pazartesi

Gezmek yada gezmemek...

Aşağıda gezmenin güzel yönlerini anlattım hep. Ama herşey bu kadar güzel değildi tabii.
Burdada güzel olmayan yönlerini yazıyım, çocuklulara rehber olsun:)))
İkroşum pazar günü biraz rahatsızlandı, mızmızlandı, akşamıda bayağı bir ateşlendi.
Fazla gezmek bünyeye fazla geldi sapıttı kızım.
Pazar günü oyun, temiz hava derken ne yemek yedi ne uyudu sonrada uykusuzluk ve açlık başına vurdu, sonra ateşi çıktı akşam ne uyudu ne uyuttu. Bide üzerine sendromlarda olan İkra kızın inadı, mızmızlığı, ona buna ağlaması eklenince Yüsrada uyandı gece.
İkisi birden başladı ağlamaya. Biz kafayı yiyen, birdaha gezmeye gitmiycem diye tövbeler eden anne baba:)))
Bu sabahta, akşam uykusunu alamadı diye huysuz ve mızmızdı İkra hanım.
Ben işe giderken beni bırakmak istemedi ağladı, ağladı yıktı ortalığı.
E tabi 1 hafta hep benle olmaya alıştı, birde uykusuzluk hastalık var. Tam 1 saat ağlamış arkamdan. Babannesi susturamamış. Dükkandan telefon ettim hala ağlıyodu. Anne gittiii diye ağlıyodu, ben bunu duydumya telefonda bir kötü oldum başladım bende ağlamaya:))
Çok şükür sonra uyumuş kendine gelmiş ama bayağı bir yordu bizi 2 gündür.
Çok şükür Yüsra henüz küçükte fazla etkilenmiyor ama zamanla işimiz dahada zor olacak galiba...

2 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Kuzular hastalanınca ne zor oluyor dimi.ÇAbuk iyileşsin ikroş.
Arkandan ağlaması daha da zor oyacım.Ben sabahları onlar uyurken kaçıyorum.Yoksa çıkamıyorum evden.

Belkıs dedi ki...

Sizi şaşkınlar sizii başedemiyoruz desenize 2 çocuklan kısacası :))))