8 Haziran 2009 Pazartesi

Köyümüze gittik...



Haftasonu köyümüze gittik. Köyümüz; Tekirdağa 60 km, Şarköye 30 km uzaklıkta yemyeşil şirin, güzel bir köy.
Aslında meyve ve sebzeler çıktığında gitmek çok daha zevkli.
Dalından koparılan bir meyvenin tadı, tarladan kopartılarak hemen oracıkta kesilip yeniverilen karpuzun, bahçeden toplanan domatesle soğanla yapılan salatanın tadını hiçbiryerde bulamazsınız.
Ama olsun, meyvesiz, sebzesiz bile olsa mis gibi temiz havada yapılan mangal, kızlarımın iki ağaç arasına kurulan çingene salıncağı keyfi ve mutluluğu gittiğimize değdi.
Cumartesi akşamı iş çıkışı düştük yola, Ayça ile Kayra nın doğum günüydü ogün. Doğumgünü pastasına yetiştik, yolculuğun üzerine hazır sofra ve pastalar, börekler, çörekler çok iyi geldi doğrusu:))
Pazar günü mangal sefası, kızların keyfi için kurulan salıncak, hoşgeldine gelenler gidenler derken akşam oluverdi ve evimize geldik.
Ya bu arada benim kızlar bu salıncağa çok alıştı, nerdeyse her hafta kuruluyo, hatta bu sefer Yüsra bile bindi:)) Yakında evede istiyoz diye tutturmazlarsa iyidir:))

2 yorum:

Nurgül dedi ki...

Köy, doğa, mangal harika birşey yaaa. Bayılıyorum....
Sanki bu üç kelime benim ruhumu anlatıyor.
Her hafta sonu bende köye açıyorum ayrı bir huzur var...
Köyde taze sebze yetiştirme şansım yok ama ben evde kendime küçücük bir bahçe yaptım herşeyi yetiştiriyorum öyle keyifli öyle huzur verici ki anlatamam.....

Belkıs dedi ki...

Bayılıyorum ben böyle köy muhabbetlerine, heleki köyün (delisi demicem hiç bekleme :p ) en en sevimli tontiş nine dedelerinin muhabetlerini dinlemeyi pek bi severim. :)