24 Haziran 2009 Çarşamba

Dostlar alışverişte görsün:))))

Bugün İkroşla alışverişe çıktık ana kız. Eee dayımızın düğünü yaklaşıyor, ne giycez telaşı aldı bizi. Kaç gündür kendimi unuttum ikroşa abiye bişiler arıyorum. Ay çocuk abiyesi bulmak daha zor yaa. Burda fazla seçenekte yok. Neysem günlerdir süren ön araştırmalardan sonra İkrayı getirdik dükkana ve tutuştuk ana kız elele düştük yollara alışverişe. İkroşa gezme olsun nereye gittiğinin hiç önemi yok hadi anne attaa diye dükkanın kapısında bekliyo beni...
Benim büyümüşte küçülmüş bücür kızım önde ben arkada dolaştık mağazaları. Onu gösteriyo bunu gösteriyo, bıdır bıdır konuşuyo hiç susmuyo:)))

Nihayet araya dereye bulduk bir gelinlik ama yorgunluktanda öldük. Helede İkroş artık yürümekten helak oldu "anne atta bitti nennenn" deyip kucağımda uyukladı. Yukarıdaki gelinliği bulduk prensesime penpeli pempeli çok cici bişi. Giyince hediyelik ambalaj gibi oldu:)) Sonra yorgun bir halde babasıyla eve gitti nennen yapmaya.

Bu arada minik prensesim, evimin mis kokulu minik gülü, tekne kazıntım canım Yüsram evde babannesiyle birlikteydi. Ona düğünde bişi almadım çünkü ablasının hiç giyilmedik kırmızı beyazlı çok şeker bir elbisesi vardı onu giydircem. O elbisenin altına yukarıdaki ayakkabıyı aldım. Minik kuzum büyüyünce nolur kızma bana hep ablama almışlar diye, şu an ablandan kalanları giyiyorsun ama ilerde sanada biisürü ciciler alıcam.
Napıyım güzel yüzlüm en küçük olmak böyle bişi işte...


2 yorum:

Belkıs dedi ki...

Annesinin kuzusuuuu yavru kuş şekerlik bu şekerlikkk
Bu kadar yorulmuşluğa değmiş bari Oyaa çözümlenmişya iş şükür. Cücük kuzuda hazır , sıra anneye geldi şimdi, kolay değil kızım öyle gelin almak, görümçe olcan :))

Nurgül dedi ki...

hoş geldiiiiiiinnnnn.
Amanın aman kızı büyümüşte anne kız alışverişe gitmişler.
Elbiseye bayıldım düğün fotolarını merakla bekliyorum.
bide seni merak ediyorum kim bilir ne güzel görümce olursun sen?
Ne aldın bakiiiim?????