2 Haziran 2009 Salı

İyiki Doğdun Canım...

Bugün canımın, hayat arkadaşımın, kızlarımın babasının doğumgünü.
9 yıllık evliliğimiz peri masalları kadar güzel ve mutluluklarla doluydu diyemiyorum, diyen olursada açıkcası çok inanmıyorum.
Zaten bir birliktelikte tek düzelik varsa, hep güzellik var hiç anlaşmazlık yoksa bence o birliktelikte ters giden birşeyler vardır. Taraflar birbirine dürüst değildir.
Gülmek, ağlamak, sevmek, nefret etmek, mutlu olmak, mutsuz olmak, birlikte çok hoş vakit geçirebiliyorken, çok sert kavgalarda yapabilmek aşka dair ve bir birlikteliğin temelini oluşturan olmazsa olmazlardır.
Önemli olan teraziye koyduğumuz zaman hangisinin ağır bastığıdır.
Bugün oturdum ve duygularımdan bir terazi yaptım kendime.
İyi bir baba olman ağır bastı, eşine bağlı, dürüst, eşini seven ve eşine yardım eden bir koca olman ağır bastı, çocuklarına ve eşine herşeyin en iyisini verebilmek için gösterdiğin çaba ağır bastı ve dedimki her evlilikte olabilen terazinin diğer tarafındaki olumsuzlukları nasılsa aşarız.
Yeniden iyiki doğdun, iyiki eşim ve çocuklarımın babası oldun canım.
Seni Seviyorum...

Hiç yorum yok: