28 Ekim 2010 Perşembe

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı...

Resmi bayramlar bir başka güzel, bir başka heyecanlı artık bizim evde. Artık okullu bir çocuğum var:))
Aşağıda kuzumun cumhuriyet bayramı etkinliklerinden birkaç kare var.
Kreş nasıl gidiyor derseniz bir alıştı pir alıştı valla. Geçenlerde hastaydı İkra hanım, dr. birkaç gün evde istirahat etse iyi olur dedi ama bizim küçük hanımı evde tutmak mümkünmü. Hayır ben okula gidicem, öğretmenimi özledim arkadaşlarımı özledim diye tutturdu. Yani 1 hafta öncesine kadar sabahları ağlayarak gittiği kreşe şimdi hastalık, uykusuzluk dinlemeden koşarak gidiyo. "Ama annee ben okulumu çook seviyomm gitmem lazımm "diyo bide:))
Küçük kuzum Yüsramı bu aralar pek bloğa yazamıyorum. İhmal ettim seni, hep ablanın kreşini yazıyorum dimi bebeğim. Söz sana birsürü resmini çekip sana özel bir sayfa yapıcam en kısa zamanda kuzum benim. Zaten yakında doğumgünümüz var, çok güzel bir doğumgünü yapıcaz küçük kuzuma. Öyle tatlı oldu, öyle dillendiki tam yemelik oldu bu aralar:))





Hiç yorum yok: