28 Eylül 2010 Salı

Şimdi kreşli oldukk...

Başladık, başlayacaktık derken nihayet bugün itibariyle kreşimize başladık. Aslında Ekim 1 de başlatalım diye düşünüyorduk ama dün görüşme yaptığımız kreş sahibi yarın başlasın 3 günde bizden olsun deyince 3 gün erken başlamış olduk:))
İlk günümüz çok iyiydi. Aslında herşey zamanla ve yaşla ilgili sanırım. İkra zaten dışa dönük ve aktif bir çocuktu herzaman. Kreş fikri ortaya atıldığından beride nezaman gideceğim, ben büyüdüm artık okula gitmek istiyorum demeye başlamıştı. Dün görüşmeye gittiğimizde bile hemen oyun oynayan çocukların arasna karışıvermişti ve eve gitmek istememişti. Onun için bu sabah açıkcası ilk gün olmasına rağmen rahattım. Sabah bıraktığımda sende beni izleyecekmisin anne diye sordu, hayır kızım benim işlerim var üğlen gelip seni alacağım deyincede peki işlerini bitir gel dedi ve diğer çocukların arasına karıştı. Yarım gün olduğu için öğlen 13.00 gibi almaya gittik İkrayı. Gittiğimizde hava güzel olduğu için bahçedelerdi. Bizi görünce koşarak geldi, sarıldı ama hadi eve gidiyoruz deyince ben biraz daha kalmak istiyorum dedi. Yarın yine geleceğiz diye ikna ederek eve getirdik. Öğretmeni maşallah şaşılacak kadar çabuk uyum sağladı, yemeğini yedi, faaliyetlere katıldı ve sizi aramadı hiç dedi. Maşallah kuzuma. İlk yaptığı resmi panoya asmışlar. Elimden tutup hemen panodaki yaptığı resmi gösterdi. Çok güzel, çok gurur vericiydi. İnşallah tüm okul hayatın bugünkü gibi güzel geçsin bebeğim. Seni çok seviyorum kuzucuğum...

Hiç yorum yok: