2 Temmuz 2009 Perşembe

İlk mimimizi aldık hadi hayırlısı bakalım:)))

Blok hayatımızdaki ilk mimimiz Tarkanın annesi Sibel den geldi. E kırmak olurmu cevaplayıverdim soruları
1- Kullandığım Parfüm : Parfüm kullanmıyorum ama Logona Pur Serisi Deo Spray kullanıyorum. Çok terleyen biri olarak çok memnunum.

2-Kullandığım Krem Logona Gül Özlü Krem

3- En Son Okuduğum 3 Kitap : Çocuklar olduğundan beri çocuk gelişimi ile ilgili kitaplar okuyorum, araştırıyorum. Anne Baba ve Çocuk - Haluk Yavuzer
Hoşgeldin Bebeğim - Senai Demirci

4-Son Aldığım 3 Ürün : İkraya dayısının düğünü için abiye bir elbise
Kendime kardeşimin düğünü için aldığım abiye bir kıyafet
Yüsraya ayakkabı

5- Seyrettiğim 3 Dizi : Yaprak Dökümü
Canım Ailem
Kurtlar Vadisi (ara sıra eşim sayesinde)

Evet bende güzel Ecenin annesi belkıs, blok arkadaşım sevgili nurgül ,
ve yeni blok sahibi arkadaşım Okanın annesi mübeccel i mimliyorum.

Hiç yorum yok: