13 Eylül 2011 Salı

sonbahara girerken...

Geçenlerde bloğum ne durumda bir bakayım dedim. Girmişkende geçmişteki resimleri, yazıları okudum ve vay bee dedim. Gerçekten şu an yazamasamda, resim yükleyemesemde ne iyi etmişmde bu bloğu açmışım diye düşündüm. Arşive bakarken resmen geçmişe geri döndüm. Çocuklar büyüdükçe zaman ayırmak zor ama ara arada olsa yeniden yazmaya yada en azından resim yüklemeye karar verdim. Albüme ne gerek var gir bloğa geçmişi canlı canlı yaşa.
Bugüne kadar neler oldu kısaca yazayım; geçen sene okulumuz çok güzel bir yılsonu gösterisiyle kapandı ama tembel anne o anları ölümsüzleştiremedi. Sonra yaz geldi, gezmelere gidildi, sonra yeniden okul açıldı ve yeniden okula başlandı. Bayramdan hemen sonra kreşimiz yeniden açıldı ve İkra yaz boyu çok özlediği okuluna kavuştu. Sırada Yüsrayı okullu yapmak var ama Yüsra kasım doğumlu olduğu için biraz ağırdan alıyoruz. Bugün İkranın okulunu kırdık (malum haftasonu çalışıyoruz) ve ailece sonbaharda İstanbulda nasıl güzel bir gün geçirilirse onu yaptık. Gemiye bindik karşıya geçtik, kuşlara yem attık, yemek yedik, camiye gittik birsürü şeyi birgüne sığdırdık. Kızlar yorgun ama çok mutlu bir gün geçirdi. Biz ise onların mutluluğuna bakıp bakıp herşey için Rabbimize şükretti. Artık iki kardeş değil iki arkadaş oldular ne mutlu bize, ne mutlu onlara.
Gerçi akşam eve gelince Yüsranın yorgun olduğu herzaman adet edindiği gibi mızmızlanması bizi çileden çıkardı ama olsun, boyunun ablasına ulaştığına bakmayın o daha küçük, büyüyünce yapmayacak inşallah deyip kendimizi teselli ettik:))) İŞte çekebildiğimiz birkaç kare...



















2 yorum:

Belkıs dedi ki...

amanınnnnn oyaa nasıl büyümüşler yaaa inanamadımmm !!!!!

Nurgül dedi ki...

Oyacım maşallah kızlar ne kadar çok büyümüşler daha da güzelleşmişler..