25 Şubat 2010 Perşembe

Tuvalet sorununu çözdükkk... diyemeyeceğim:((

Eskisi gibi yazamıyorum artık bloğunuza farkındayım kuzular. Aslında tam blokluk öyle güzel öyle ilginç resimler veriyor öyle ilginç şeyler yaşatıyorsunuzki gün içinde bana yazsam ilerde çok hoş anı olacak sizin için biliyorum ama bir okadarda günü doldurup kendime ayıracak vakit bırakmadığınız için kayıt altına alamıyorum hiçbirşeyi. Siz büyüdükçe zaman kısalıyor sanki günler bize yetmiyor. Ama sizinle geçirdiğim günlerin her anı öyle güzelki yaptığınız tüm yaramazlıklara rağmen:) kendime vakit ayıramamaktan yakınamıyorum bile.

Evett bu güzel girişten sonra gelelim asıl konuya:)) Beni bloğa yazı yazmaya iten asıl soruna. Sorun diyorum bu aralar fena halde canım sıkılıyor çünkü bu işe. Sorunumuz hala 34 aylık olmamıza rağmen çiş olayını çözemememiz.
34 aylık kocaman abla olduk. Herşeyi gayet güzel konuşuyoruz, sorulan her soruya aklı başında cevaplar veriyoruz, girişkeniz, sosyaliz, her ortama çabucak ayak uydurabiliyor, hatta anneyle oturup dertleşebiliyor, kardeş yemek yemediği zaman üzülen anneye " boşver anne yemesin üzülme acıkınca yer nasılsa" diye teselli verebiliyoruz ama hadi kızım artık büyüdün bezini çıkaralım tuvalete çişimizi yapalım dediğimde "hayır ben beze yapıcam kardeşte beze yapıyor" cevabını alıyoruz.:((

Biliyorum 1 yılda çok şey yaşadı kuzum, 1 yılda 3 kere ev değişikliği oldu, 2 kere şehir değişikliği oldu, kardeş zaten doduğundan beri çok sevmemize rağmen rahatsız etti büyük kuzuyu, kıskançlıklar oldu ama yinede 34 aylık olduk yaa bu kadar ısrarla bezi çıkarmamak tuvalete gitmeyi reddetmek beni çok üzüyor.
Her yolu deniyorum, abla oldun sen artık tuvalete gidersen okula göndericem kızımı diyorum, beraber tuvalete girip bana bakıyor kakanın çişin üzerine sifonu çekip by by yapıyoz, hadi sende yap seninkinede bye bye yapalım kızım diyorum verdiği cevap şimdi olmaz anne şimdi sen yap ben yarın yapıcam. Çeşit çeşit kilotlar aldım ama onları bırak giymeyi bezini çıkartıp denemeye bile ikna edemiyorum. Kardeşde bez takıyor banane diyor:((

Bu gidişle kardeşi bezi bırakana kadar bez takmaya devam edecek herhalde. Yani bezi 4 yaşlarında falan bırakabileceğiz galiba.Şimdi üstelemiyorum artık yazı bekliyoruz bakalım ne olacak...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Sorununuza sempati duyuyorum. Benim kizimda biraz inat etmisti basta. Artik bilincleri ve kisilikleri oldukca gelistigi icin isteyerek kaka ve cisi tuvalete yapmiyorlar bununla bas etmenin en iyi yolu bezi ortadan tamamen yok etmek. Bir sabah artik bez takmayacagiz bugun hep tuvalete gidecegiz kaka ve cis tuvalete yapacagiz diyerek bezi yok etmelisininz. Azuicik kazalar olabilir tabii ama hicte olmayabilir. Iki gun verin bezsiz dolassin o kendisi alisacaktir. Bu arada her yarimsaat iki saatte bir hatirlatin. Once yok diyecektir benim kiziim yaklasik alti saat tutmustu ilk gun olecektimmeraktan ikimizde karaliyiz o tuvalete yapmak istemiyordu bende bezi takmak istemiyordum sonunda ucu ucuna tuvalete gittik biraz agladik oralarda ama cisimizi yaptik . Sonrasinda afrerinler bye byelrimizi yaptik . Israrli ve kararli olmanizi oneririm.

Selamlar