13 Mayıs 2009 Çarşamba

Aşı olduk ama...

Bugün prenseslerimi aşıya götürdüm. İkisinide aşısı vardı. İkra'm 2 yaş aşısı Hepatit A nın ilk dozunu olacaktı ama aşıyı hiçbir eczanede bulamadığımız için yaptıramadık. Yüsrama 6 ay aşısı karma ve pnomökok yapıldı. O güzel bacakları iğneden kanadı kuzumun. Ah o güzel gözlerinden yaş gele gele ağlamadımı içim gitti. Sonra dr. tarttı ,boyunu ölçtü vee kuzum bu ay hiç kilo almamış. Nası kötü oldum, nası içim doldu anlatamam. Bu ay 5. ayın ortasından itibaren ek gıdalara geçmiştik. Mırın kırın ediyordu ama yinede yiyor diyorduk. Meğer kuzum doymamış ki hiç kilo alamamış. Off yazarken bile kötü oluyorum. Birde gündüz ben işteyken devamlı biberonla sağdığım süt verildiği için, 10 gündür memeyide kabul etmiyordu. Sağıp sağıp vermeye çalışıyordum ama demekki yeterli olmamış. 5.ay kilosuda 8.050, 6. ay kilosuda 8.050. Boyu biraz uzamış işte 65,7 den 66,5 e çıkmış. Dr. fiziki muayenede birşey görünmüyor ama birde idrarına bakalım dedi. İdrar kültürü vereceğiz bakalım bişi çıkacakmı. Of Allahım inşallah bişi çıkmaz, çok kötü oldum bugün yaa.
Sizi çok seviyorum kuzularım, güzel yavrularım, Rabbim tüm bebeklerle birlikte sizide kanatları altına alsın...

2 yorum:

Belkıs dedi ki...

Amiiiiin diyeyim baştan bi. Gerçi konuştuk ama bence bişey çıkmicak, görürsün üstünede dediydin dersin :) mi ? Demezzin bilirim direk "aman iyi" der geçersin :p Şaka bi yana ben ek gıdalara geçiş ile alakalıdır diye düşünüyorum ama yapılsın tabi tahlil umarım birşey çıkmicak, ferah tut içini ve kendini suçlama.

Oya dedi ki...

Saol canım yaa umarım çıkmaz, dediğin gibi ek gıdalarla ilgili bişi galiba. Bizim yavrukuşa emmek varken çinemek zor geldi herhal:)) Yok kız derim "dediydin" diye merak etme:))